Συνεχίζοντας την πλοήγηση σας στην ιστοσελίδα μας αποδέχεστε την χρήση cookies η οποία σας προσφέρει την βέλτιστη εμπειρία χρήστη. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στους Όρους Χρήσης . ΑΠΟΔΟΧΗ
Pandora Art

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

To ηλεκτρονικό μας κατάστημα δίνει την δυνατότητα των παρακάτω τρόπων αποστολής των προϊόντων που έχετε υποδείξει:

Για την Ελλάδα

Με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS.

Με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ΕΛΤΑ.

Ο χρόνος αποστολής με courier για την Ελλάδα είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες και 1-5 για δυσπρόσιτες περιοχές.

Για το Εξωτερικό.

Με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS.

Με τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ΕΛΤΑ.

ΖΩΝΗ 1   Χώρες Ε.Ε. καθώς και Λουξεμβούργο, Ελβετία, Ισλανδία, Νορβηγία.

ΖΩΝΗ 2   Λοιπές χώρες Ευρώπης και υπόλοιπου κόσμου.

Αεροπορική αποστολή Α΄ προτεραιότητας -  ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΠΛΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.

Το κόστος αποστολής για κάθε προορισμό, καθώς και το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας, μπορείτε να το δείτε στο καλάθι αγορών σας πριν προχωρήσετε στην παραγγελία τους.

Η κατάσταση της παραγγελίας σας, ο αριθμός φορτωτικής και οι λεπτομέρειες μεταφοράς, αποστέλλονται με e-mail. Με τον αριθμό Barcode που θα σας σταλεί, έχετε την δυνατότητα ιχνηλάτησης και αναζήτησης της παραγγελίας σας, ανά πάσα στιγμή.

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τον χρόνο αποστολής που θα επιλέξετε. Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά πλην Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Στη φόρμα παραγγελιών αναγράφεται η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης των ειδών που παραγγείλατε.

Ο υπολογισμός του κόστους αποστολής, ανάλογα με το βάρος, τις διαστάσεις, την πόλη ή τη χώρα γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται κατά την διαδικασία διαμόρφωσης της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση απώλειας δέματος τηρούνται οι προθεσμίες που ορίζουν τα ΕΛΤΑ ή οι αντίστοιχες μεταφορικές εταιρίες σε ό,τι αφορά τη δήλωση απώλειας και την αποζημίωση. Ο πελάτης έχει στην διάθεσή του προθεσμία 10 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα λάβει το e-mail επιβεβαίωσης αποστολής του δέματος του για να δηλώσει την απώλεια του στην επιχείρηση. Μετά από αυτήν την προθεσμία, καμία δήλωση δεν θα γίνεται δεκτή.

Στην περίπτωση που ο πελάτης δηλώσει την απώλεια του δέματος εντός 10 ημερών, η επιχείρηση αναλαμβάνει το άνοιγμα ενός φακέλου αναζήτησης. Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτής, η επιχείρηση είναι πιθανόν να ζητήσει από τον πελάτη διάφορα έγγραφα τα οποία απαιτούνται για το άνοιγμα του φακέλου. Ο πελάτης θα πρέπει να στείλει τα έγγραφα αυτά όσο το δυνατόν συντομότερα.

Τέλος, η μεταφορική εταιρία δίνει την οριστική απάντηση για την αναζήτηση του δέματος το αργότερο εντός 2 εβδομάδων. Η απάντηση μπορεί να είναι: είτε ότι το δέμα βρέθηκε και και σε αυτή την περίπτωση αποστέλλεται στον πελάτη σύμφωνα με την κανονική διαδικασία είτε ότι υπάρχει απώλεια δέματος και σε αυτή την περίπτωση η επιχείρηση ενημερώνει τον πελάτη και στέλνει πάλι το προϊόν ή αποζημιώνει τον πελάτη ανάλογα με την επιλογή του πελάτη.

Κατά την παράδοση από την μεταφορική εταιρεία του δέματος στον πελάτη κάθε προϊόν πρέπει να ελέγχεται και τυχόν επιφυλάξεις να καταγράφονται στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρίας σε περίπτωση μερικής ή ολικής ζημίας. Εάν ο πελάτης δεν παραπονεθεί κατά την παραλαβή του δέματος, αυτό σημαίνει ότι το δέμα παραδόθηκε σε καλή κατάσταση και κανένα εκ των υστέρων αίτημα ή παράπονο δεν θα γίνει δεκτό από την επιχείρηση. Εάν ο πελάτης θέλει να παραπονεθεί στα ΕΛΤΑ ή τη μεταφορική εταιρία (courier), θα πρέπει να υποβάλει γραπτό αίτημα στη μεταφορική εταιρία εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παράδοσης. Το αίτημα πρέπει να σταλεί με συστημένη επιστολή έναντι αποδείξεως παραλαβής.

Τέλος, κάθε δέμα που δεν έχει ζητηθεί από τον πελάτη και έχει επιστραφεί στην επιχείρηση επιβαρύνεται εκ νέου με έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που εκ λάθους της μεταφορικής εταιρείας παραδοθεί αναντίστοιχο δέμα και όχι αυτό που προοριζόταν για τον πελάτη, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την επιχείρηση με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@pandoraartshop.gr για οποιοδήποτε αναντιστοιχία υπάρχει ανάμεσα στο προϊόν (είδος, ποιότητα, ποσότητα) το αργότερο ως τις 13:00 την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την παραλαβή του δέματος. Μετά την προθεσμία αυτή, δεν θα γίνεται δεκτό και η επιχείρηση δεν θα φέρει καμία ευθύνη έναντι του πελάτη.

Τα αποστελλόμενα προϊόντα καλύπτονται από ασφάλεια για ζημία ή απώλεια κατά τη μεταφορά. Η ισχύς της εν λόγω ασφάλειας παύει να υπάρχει από τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη.

Τυχόν δασμοί και ειδικοί φόροι που ορίζουν οι τελωνειακές αρχές στις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, βαραίνουν τους παραλήπτες οι οποίοι και θα μεριμνήσουν για τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα pandoraartshop.grδεν μπορεί να γνωρίζει το ύψος αυτών των επιβαρύνσεων.

Τα προϊόντα προς αποστολή που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα pandoraartshop συσκευάζονται με μεγάλη προσοχή και σχολαστικότητα. Ο πελάτης θα πρέπει μετά την παραλαβή των εμπορευμάτων, να απομακρύνει προσεκτικά το χαρτί συσκευασίας και τα προστατευτικά υλικά, προσέχοντας να μην προκαλέσει ζημιά στα προϊόντα.